Vol. 31 No. 1 (2023): Annual of Sofia University "St. Kliment Ohridski" - Faculty of Journalism and Mass Communication
СЪДЪРЖАНИЕ
Анета Милкова – Медийният плурализъм като рефлексия на политическата
система и нормативната уредба в България.......................................................5
Грета Дерменджиева – Бъдещето на обучението и обучението на
бъдещето..............................................................................................................21
Кирил Янев – Методика за измерване на мултимедийна ефективност и
комуникативна компетентност в журналистиката.......................................43
Мария Кръстева – Нови PR похвати в неконвенционалния енергиен сектор....59
Моника Димитрова – Насърчаване на четенето в дигитална среда.
Национални кампании и фактори на влияние.............................................81
Никола Вангелов – Политическият плакат през социализма в България
(1944 – 1989).......................................................................................................97
Tsvetelina Dzhambazova – Role of Social Networks during the Protests in Iran in
2022...........................................................................................................137
Цветелина Якимова – Еволюцията на домашното кино до стрийминг
платформите и техните стратегически медиаморфози в контекста на
интензивната конкурентна среда...................................................................157
НОВИ КНИГИ.............................................................................................................183
Веселина Вълканова – Социализацията на фотографския образ в книгата на
Антоан Божинов „Фотографският образ в комуникационен контекст“.....183
АВТОРИ.......................................................................................................................187
CONTENTS
Aneta Milkova – Media Pluralism as a Reflection of the Political System and the
Regulatory Framework in Bulgaria.......................................................................5
Greta Dermendjieva – The Future of Learning and the Learning of the Future...........21
Kiril Yanev – Methodology for Measuring Multimedia Effectiveness and
Communicative Competence in Journalism......................................................43
Maria Krasteva – Innovative PR Techniques for Non-conventional Energy Sector........59
Monika Dimitrova – Encouraging Reading in a Digital Environment. National
Campaigns and Influencing Factors....................................................................81
Nikola Vangelov – The Political Poster in Socialist Bulgaria (1944-1989)..................97
Tsvetelina Dzhambazova – Role of Social Networks during the Protests in Iran in
2022...........................................................................................................137
Tsvetelina Yakimova – The Evolution of Home Cinema to Streaming Platforms
and their Strategic Mediamorphosis in the Context of the Intense
Competitive Environment..................................................................................157
NEW BOOKS...............................................................................................................183
Vesselina Valkanova – The Socialization of the Photographic Image in Antoan
Bozhinov’s book “The Photographic Image in a Communication Context”.....183
AUTHORS……………………....................................................................................187