Vol. 29 No. 1 (22): Annual of Sofia University "St. Kliment Ohridski" - Faculty of Journalism and Mass Communication
СЪДЪРЖАНИЕ
Ваня Сухарова-Радева. Фалшиви новини и дезинформация в българската медийна среда през призмата на три платформи за проверка на фактите 5
Грета Дерменджиева. Урок по време на пандемия или две години самота: Социални измерения на кризата с Ковид-19 в сферата на българското образование 21
Зарина Василева. Социални измерения на инфодемията и реанимационната роля на журналистиката 43
Йотка Панчева. Рамкираното послание на визуалния разказ в традиционните и онлайн медии 67
Лора Симеонова. Сблъсъкът на инфлуенсърите: COVID-пандемията в ехо-стаите на българския „Фейсбук“ 81
Никола Вангелов. Печатната реклама в България между двете световни войни (1919–1939) 109
Росица Славова. Потребителски нагласи към фалшивите новини и информацията в социалните медии след третата вълна на коронавирус кризата 137
Атанас Лозанов. Изкуственият интелект между новото медийно изкуство и човека-артист 169
CONTENTS
Vania Suharova-Radeva. Fake news and misinformation in the Bulgarian media environment through the prism of three fact-fi nding platforms 5
Greta Dermendjieva. Lessons in the Time of Pandemic or Two Years of Solitude: Social Dimensions of the COVID-19 Crisis in the Field of Bulgarian Education 21
Zarina Vasileva. Social dimensions of infodemic and the resuscitation role of journalism 43
Yotka Pancheva. The framed message of the visual story in traditional and online media 67
Lora Simeonova. The Clash of Infl uencers: COVID-19 Pandemic in the Echo Chambers of Bulgarian “Facebook” 81
Nikola Vangelov. Print advertising in Bulgaria between WW1 and WW2 (1919–1939) 109
Rositsa Slavova. User attitudes towards fake news and information on social media after the third wave of the coronavirus crisis 137
Atanas Lozanov. The artifi cial intelligence between new media art and human artist 169